Stratégia és Arculattervezés

Segítek eligazodni ebben az útvesztőben, ha tanácsra lenne szükséged a márka stratégia megfogalmazásában, vagy az arculat megtervezésében!

Mit kell tudnod, ha Arculattervezésre adod a fejed?

Legyen stratégiád, aztán tervezzünk!

Egy vállalkozás felépítése és sikeres megindítása sok mindenen múlik, de a legnagyobb pillér, amire tovább építkezhetünk az a márka stratégiád! Tanácsadás keretén belül segítek kideríteni olyan, a vállalkozásoddal kapcsolatos fontos elemeket, amelyekre a későbbiekben bármikor támaszkodhatsz és fejlesztheted a vállalkozásodat. Ezekre a válaszokra tudunk építkezni vizuálisan, ezért mindenképp menj végig ezen a folyamaton.

Arculattervezés folyamata

1. Kutatás és elemzés

Ez az első és egyik legfontosabb lépés. Itt alaposan megismerkedem a vállalkozással, beleértve a történetét, értékeit és céljait. Elemzek minden releváns információt, mint például a célpiacot, a fogyasztói szokásokat és a versenytársakat. Ez a fázis segít abban, hogy a tervezés során pontosan tükrözzük a márka lényegét.

2. Stratégia tervezés

Ebben a szakaszban a márka alapvető üzenetét és céljait határozzuk meg. Itt döntünk a márka hosszú távú céljairól, és meghatározzuk, hogy milyen üzeneteket szeretnénk közvetíteni a célközönség felé. Ez fontos és kihagyhatatlan lépés ahhoz, hogy az arculatunk célba érjen a megfelelő közönség előtt!

3. Koncepciók tervezése

Ebben a fázisban kreatív ötleteket és koncepciókat dolgozunk ki, amelyek tükrözik a márka személyiségét és céljait. Ez magában foglalhat több különböző tervezési irányt is, amelyek közül a legmegfelelőbbet választjuk ki és azzal haladunk tovább.

4. Kiválasztott koncepció erősítése

Koncepció szinten kidolgozott terveket finomítjuk, módosítjuk, amíg a kívánt eredményt el nem érjük. Az arculati elemeket részletes kidolgozzuk: logók, névjegykártya, SMDesign postok, és minden olyan elem, amelyet a márka arculatához kell igazítanunk az egységes vizuális megjelenés érdekében. Amennyiben weboldalt is kértél tőlem, itt neki állunk annak is és bővül a folyamat a weboldal elkészítés folyamatával.

5. Styleguide / stílus útmutató

Részletes iránymutatást ad a márka vizuális kommunikációjához. Ez magában foglalja a logó használatának szabályait, a színpalettát, betűtípusokat, képstílusokat és azok használatát. Egy jól meghatározott stílusútmutató biztosítja, hogy a márkád egységes és koherens legyen minden platformon, segítve ezzel a márka azonosságának és ismertségének erősítését.

Nézd meg Ajánlataimat

Válaszd azt a csomagot, ami leginkább szolgálja az üzleti céljaidat!

Branding tanácsadás

50 000 Ft-tól

 

Branding tanácsadás magába foglalja:

a kutatást, elemezést, célközönség kiválasztását, pozicionálást, márkaidentitás felvázolását, a kommunikációs csatornák kiválasztását. Végig megyünk egy brand sprinten is, amelynek segítségével körvonalazódni fognak a válaszok minden fontos kérdésre.

Ha befizetsz hozzám egy branding tanácsadásra, további kedvezményt kaphatsz a többi szolgáltatásomból, értékelve a belém fektetett bizalmadat!

Arculattervezés

199 900 Ft-tól

Logó tervezés

99 000 Ft-tól